Monday, August 6, 2007

Sol, sorg och skadeglädje



För första dagen på väldigt länge tillbringade jag dagen på playan tillsammans med den alltjämt upptagne Tomek Pitura. Sköna sommarkänslor och kalla dopp i vättern hör ju inte till vardagen dessa dagar dessvärre. Mindre roligt är det ju dock att laget i mitt hjärta fortsätter att inkassera uddamålsförluster i superettan. Denna gången åkte man på pumpen nere i Malmö mot ett i mina ögon ganska dassigt motstånd i form av Bunkeflo IF. Förutom solstunder på playan finns det bara en sak som kan få mig på bättre humör en sådan dag. Nämligen att få höra P4 rapportera om att pisslaget på andra sidan ån (Husqvarna FF) fortsätter sin kräftgång i division 1 södra, genom att i slutminuterna tappa sin 1-0 ledning mot Carlstad United hemma på Vaginavallen inför som alltid så gott som tomma läktare......hahahahahahaha!!!!!

3 comments:

Emelie said...

Börja använd solkräm..;)
Bränd inte=Brun mohahaha

Therese said...

Haha sa du gillar att bli dragen i konsharet du, det var ju inget jag ville veta kanske :P

For att muntra upp lite extra kan jag tala om att det regnar pa mig har pa Mallorca och att jag dessutom fick mina vaskor igarkvall (tisdag) nar jag landade i sondags morse. Jippie!

Emelie said...

Du skulle bara veta, hahah! ;)